Inbjudan till press- och analytikerkonferens

MoDo och SCA Stockholm den 28 april 1999 Inbjudan till press- och analytikerkonferens Vi översänder härmed ett gemensamt pressmeddelande angående gemensamägd finpapperskoncern och inbjuder samtidigt till press- och analytikerkonferens idag klockan 11.00 med anledning av innehållet i detta pressmeddelande. Medverkande: Bengt Pettersson, VD och koncernchef, MoDo Sverker Martin-Löf, VD och koncernchef, SCA Jan Åström, tilltänkt VD i den nya koncernen Plats: Berns kongresscenter, Strindbergssalen, Berzelii park, Stockholm Vi vill samtidigt påminna om MoDos respektive SCAs tidigare aviserade press- och analytikerkonferenser idag med anledning av företagens bifogade delårsrapporter för perioden 1 januari - 31 mars 1999. SCA: Operaterrassen, Stockholm, kl. 14.00 MoDo: Berns kongresscenter, Strindbergssalen, Berzelii park, kl. 15.00 Hjärtligt välkommen! Christer Lewell Sten Lindholm Informationsdirektör, MoDo Informationsdirektör, SCA ------------------------------------------------------------ Mer information finns att få på http://www.bit.se Följande filer finns att ladda ned: http://www.bit.se/bitonline/1999/04/28/19990428BIT00080/bit0001.doc http://www.bit.se/bitonline/1999/04/28/19990428BIT00080/bit0002.pdf